niedziela, 11 września 2016

Nominacja

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Karlę Pisarską.
Jest to taka przyjacielska forma, która pomaga zareklamować się blogom oraz autorom. Nie można nominować bloga, który ciebie nominował i trzeba odpowiedzieć na 11 pytań.

Pytania na które mam odpowiedzieć:

1. Dlaczego akurat blog o tej tematyce, a nie innej?
Zaczęłam pisać blog o takiej tematyce, ponieważ fantastyka jest jednym z moich ulubionych gatunków, a tematyka Harry'ego Pottera dlatego, że jako dziecko uwielbiałam i nadal uwielbiam tą serię.

2. Jakie jest Twoje hobby?
Moim hobby jest oczywiście czytanie i pisanie książek, czytam też mangi, ale to raczej takie mniej powszechne hobby, lubię też słuchać muzyki.

3. Co skusiło Cię, aby założyć bloga?
Chciałam się przekonać czy moje opowiadanie się spodoba, nie ukrywam, że dzięki temu bardzo rozwinęłam swoje umiejętności pisarskie.

4. Jaka jest Twoja ulubiona gra (nie ważne czy na PC, planszowa czy jeszcze jakaś inna)?
Dragon Age Origins, oraz gry tworzone przez Artifex Mundi.

5. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Moim największym marzeniem jest zwiedzić świat oraz poznać wszystkie kultury, dzięki którym nasz świat jest taki urozmaicony.

6. Czym zajmujesz się w wolnych chwilach?
W wolnych chwilach czytam, albo zastanawiam się co będzie się dziać w następnych rozdziałach.

7. Ulubiona książka.
To trudne pytanie... Uwielbiam wszystkie książki, które przeczytałam, więc trudno mi wybrać ulubioną.

8. Ulubiona potrawa.
Kotlet schabowy oraz domowej roboty rolada z kluskami śląskimi.

9. Czym masz jakieś zwierzątko?
Mam psa rasy Chihuahua.

10. Ulubiona postać z filmu i dlaczego.
Moją ulubioną postacią z filmu jest Groot. Występuje w filmie "Guardians of the Galaxy". Jest to humanoidalne drzewo, które ciągle powtarza jedno zdanie "I'm Groot". Mimo to jest to jedna z najlepiej stworzonych postaci.

11. Czego nie lubisz najbardziej?
Najbardziej nie lubię, gdy ktoś udaje kogoś kim nie jest. Nie lubię, gdy taka osoba robi wszystko by się komuś przypodobać udając przy tym kogoś innego.


Co do nominacji zrobię coś czego nikt się pewnie nie spodziewał. Nominuję... KAŻDEGO, kto będzie chciał odpowiedzieć na pytania, które zadam :)

1. Dlaczego zacząłeś/aś pisać?
2. Kto jest twoim ulubionym autorem i dlaczego?
3. Z jaką postacią literacką się utożsamiasz?
4. Twoja ulubiony film na podstawie/adaptacja książki?
5. Kiedy napisałeś/aś swoje pierwsze opowiadanie?
6. Twój ulubiony gatunek?
7. Czy gdybyś miał/a możliwość życia w jakieś książce, to w jakiej i dlaczego?
8. Czy chciałbyś/chciałabyś spotkać się z jakimś książkowym bohaterem?
9. Interesujesz się czymś poza pisaniem?
10. Gdybyś miał/a trafić na bezludną wyspę co byś wziął/wzięła ze sobą, książki czy laptop z filmami?
11. Twój ulubiony kolor?
Lydia Land of Grafic